Friday, July 27, 2007

國王與我

今日,一翻到公司就俾老細捉o左入房D9,D足成個鐘。大佬啊!我唔攰,你把口都攰啦。之後坐唔夠一陣又俾個客急call要去佢到support。我心諗個system咁L爛,點救都哂氣啦。都話d system唔好判被大陸做啦,d o野咁L爛,出黎都係一鑊粥,又係做L死我地呢d 做support o既。不過見到老細圓壇咁o既面,只好死死地氣搭$7.9冇得claim地鐵去個客到睇吓啦。講真宜家個市咁好,如果我搵夠本,日日抄翻兩轉都夠使啦!使乜仲屈係到日日受氣姐。時間過得真快,話咁快天又黑齊,個system救極都救唔到,個客走o左過黎叫我走。我心諗個客都係打份工姐,今日救唔到咪聽日救,我唔走佢都唔走得啦。只好死死地氣撥個輪俾老細,話今日救唔到,聽日去個客到遲d番。講都未講完,即刻俾佢DLM,話我小小事都攪唔點,正食塞米。萛!忍佢。唔好俾我一朝發達,到時睇我點玩你間公司仔。

放o左工,搭$8.2地鐵番屋企。去到屋企樓下先醒起,頭先趕得滯漏o左叫個客簽番個log,聽日記得叫個客補番,唔係又俾機會老細炸我形。正係到諗o野o既時候,又撞到皇帝啊伯係到練字。講真政府使乜使咁多錢去推廣藝術,叫吓啊伯去十九區練吓書法咪當十九區巡迴藝術展覽囉。住翠屏邨o既街坊見到啊伯練字,都見怪不怪囉。幾十年佢風雨不改,日寫夜寫,邨裹面d牆啊、花槽啊都留有佢o既墨寶。其實佢都好勁,揸住柺杖可以去到天星碼頭同埋愛丁堡廣場碼頭練字。不過,寫來寫去又係佢o既「皇室」族譜:「九龍國王曾灶財曾當堂曾榮華…」。聽d街坊講佢有仔有女,不過唔係賣o左鹹鴨蛋,就係移鬼o左民。又話啊伯有個老婆,但係走o左佬。練字時成日被d差佬搶筆,有次坐埋監添。不過自從佢紅o左,d差佬就小o左逗佢喎。

近排,啊伯真係幾紅幾威吓。啊伯d真跡被人用o左黎做fashion design,不過好似冇人俾番d版權費佢。又上過電視廣告,不過話人工好un,之後社署話要扣番綜援添,真係「乞衣兜裏拿飯食」。啊伯d墨寶又話係威尼斯展出過,好似話係有史以黎唯一o既香港展品喎。最威係佢d墨寶被人攞o左去拍賣,好似話賣o左五萬幾蚊,都唔知係真唔係。

不過細細個啊媽見我唔讀書成日掛住打機o個時,就話我第二時老o左會變成啊伯咁。諗落啊伯又幾慘,人又傻傻地,講o野一舊舊,行路跛跛吓,成日被人蝦,仔女唔理佢,老婆走o左路。如果老o左會真係變成咁,真係折墮。都係唔諗咁多番屋企食飯先,唔係今次輪到老媽子炸我形。 聽日買番條暑假金多寶,中o左就劈炮唔撈。個system老細自己救,睇吓到個時邊個食塞米。

=================================

你老母都戇狗,朕不知幾逍遙自在。得閑微服出巡,玩下書法。得閑拍賣下自己o既墨寶或者去拍下廣告,都有成幾萬蚊洗下。再唔夠錢洗,就去御用錢莊(社署)攞d零用(綜援)。點好似你班賤民咁終日營營役役,為o左幾個臭錢打生打死。或者成日抄金抄樓抄股票,好以為抄哩抄路會一朝發達,不過一個金融風暴又米係就成副身家冇Q曬。做人最緊要知足先至開心,睇你都係唔明嫁啦。

「別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿。不見五陵豪傑墓,無花無酒鋤作田。」

2 comments:

Anonymous said...

"別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿。"

好! 小二, 上酒!

飲!

安諾勿斯 said...

對酒當歌,人生幾何。今晚(朝)不醉無歸。飲勝!