Friday, July 27, 2007

想一想香港 - 蔡東豪

本周精選 - 想一想香港 - 蔡東豪,蔡東豪一針見血講香港金融業。

一個字,中。

9 comments:

C.M. said...

雖然很簡短,但小弟都同意蔡東豪之講法。原因是,上海,必須要“接受”整個中國,無論好、壞。但香港,有時還可以只選好,不取壞。

安諾勿斯 said...

cm兄:歡迎光臨寒舍!冇錯,香港有得揀,唔係香港係老闆,因為香港係人地o既樣板。一日兩岸未統一,香港這一國兩制o既樣板戲還要繼續演落去。我地要多謝Martin Lee,多謝陳水扁,多謝國際反華勢力,唔係香港就冇和中央討價還價o既機會。

C.M. said...

安諾勿斯:

所言有理,所言有理。

安諾勿斯 said...

cm兄:樓上的留言只是小弟得閑狗up,如有什麼莽斷老吹,請多多包函。

程音語 said...
This comment has been removed by the author.
程音語 said...

c.m. 兄同安諾勿斯兄,

有幸聽過一個香港很有名的銀行家在一個私人聚會講過, 大意係大陸銀行同香港銀行服務水平仲差好遠, 即使一個人須要一個man-day training 就可以追到香港水平, 以國企銀行幾十萬員工計, 香港十年八載之內都仲未駛驚.

當然佢一番說話係簡化左令聽眾容易明白, 如一個man-day training 跟本就唔夠, 只要有到達一個 critical mass 的員工改變後, corporate culture 就會隨之而改變影響其他員工, 但我諗佢想帶出一點, 就係香港而家仲有優勢, 同大陸有個距離. 即使唔可以擴展, 但我地只少都要keep住呢個優勢.

大家要努力keep住呢個優勢呀.

安諾勿斯 said...

程兄:歡迎光臨寒舍!

完全認同!香港仲有優勢。不過,關鍵係人民幣政策同埋中央對香港的態度。我所擔心的是
,好似我係之前回應:中港機遇所講「當內地政府開放人民幣自由兌換的時候,香港又可在大中華的金融舞台上扮演什麼角色呢?」

程音語 said...

安兄,

我諗香港短期內都仲可以扮演國內同外國接軌既角色. 始終即使大陸同台灣點樣大力投資硬件, 例如基建, 軟件方面, 例如國際視野, 英文能力及司法制度, 香港都仲比佢地好. 希望香港政府唔好做埋d蠢野, 慢慢閹割香港既優勢. 而我地亦都要自己equip自己先得.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.