Wednesday, September 19, 2007

一日為師

肥龍兄前日講開coaching,等小弟都加把口講吓。

商場如戰場,為o左搶生意,抹黑對手在所不惜,仲要係俾自己所謂o既師父抹黑睇死,真係幾激心。好羨慕肥龍兄o既瀟灑,唔會介意人地點講。把口生係人地道,人地講乜係人地o既自由。抹黑又好,唱好又好,最重要都係做好自己。

逆向思維,真係好多人認為「一日為師,終生為師」(小弟都係buy哩套。)。可能你會覺得我老土,但小弟相信教過小弟o既都有恩於小弟,都係藉得小弟尊重。所以潛意識認為小弟教過o既都要尊重番小弟,對d唔識尊師重道o既人,真係莫明其妙地有d恨意。不過,你教過我,有恩於我,我尊重你,但都希望你尊重番我。所謂「士別三日,刮目相看」,相隔多年,我已經自力更新,有所改進,不再是你當年的「吳下阿蒙」。你以多年前的印象來說批抨現在的我,真係有d那過。我而家學有所成,你當日o既心機冇白廢到,應該高興先至係。你唔高興不特只,反過黎係我背後講我壞話,心胸未免太窄啦。

講番「尊師重道」或「教識徒弟冇師傅」。小弟真係coach過唔少城府好深o既人,表面上對你言聽計從,有事就推卸責任,仲要係大老闆前說三道四,講你o既不是。coach哩類人都幾心噏,有時真係想傾囊相授、有教無類,但係對住哩d人,有時都要吝嗇藏私。收埋一兩招,等佢自己領會,佢自己「領」個o野,俾個教訓佢,係塞錢入佢袋。

小弟都好鍾意做coaching。coach人真係好enjoyable,發掘到一個明日之星o既滿足感仲大,o既滿足感好似揍大個成材o既孝順仔咁,滿足感好大。所以小弟會繼續coach人,繼續enjoy coach人o既滿足感。

伸延閱讀
老sell遊記 - 以前跟佢

5 comments:

英倫肥龍 said...

好多謝你既連結, 亦對你既觀點十分認同. 嚴格黎講呢位前老細唔算得叫做師父, 不過對當時剛剛畢業既肥龍, 佢都教咗唔少有關老銷既工作及技巧, 但肥龍同時亦喺佢身上體會何謂管理(有好有壞既).

「一日為師,終生為師」呢套, 我都buy架. 唔怕喺度講, 又或者有人笑肥龍咁講, 雖然肥龍事業未至發熱發亮, 不過依家事業所得既, 其實都係受到另一位老細對肥龍悉心指導及coaching既成果, 肥龍獲益不淺. 亦因為咁, 肥龍亦好樂意去指導同事, 希望好似薪火相傳, 又或者似將之前所得既經驗再去影響更多人. 所以, 肥龍願意一直都咁做, 及繼續尊敬呢一位老細.

另外, 你呢篇令肥龍諗起風雲裡面既風神腿, 排雲掌同天霜拳之外, 點知道原來雄霸仲有三分歸元氣呢一著既一段.

安諾勿斯 said...

不過,雄霸最終都係死係風雲合璧o既摩訶無量下,唔通肥龍兄暗示小弟o既下場係…

英倫肥龍 said...

...絕無此意...

我之所以提起雄霸都係因為呢幾句咋.

「收埋一兩招,等佢自己領會,佢自己「領」個o野,俾個教訓佢,係塞錢入佢袋。」

Marshmallow said...

Coach人係幾有滿足感,不過遇著個好似我隻鈞魚王就認真嘔血...

教人個通常會希望被教個呢一世都當佢係神咁拜,而被教個又會因為感激而對教人個專師重道。但係佢雖然係你師傅,你始終都有交過下學費,如果佢教過我,但係又係都要批抨我去抬高自己,我一樣無面俾!

安諾勿斯 said...

肥龍兄:講吓笑姐,唔駛太認真。

棉花姐:啱聽!coach人有時真係唔好咁上心,對d教而不善o既人不妨早日放手,由得佢地自己去死好過。