Saturday, July 19, 2008

回覆:「真心相愛」只會係少女愛情小說出現

之前小弟係CM兄篇「我地既步伐唔一致…」留言,有網友睇到小弟o個句『「真心相愛」只會係少女愛情小說出現』有啲意見,認為小弟一竹高打晒所有女仔。佢話「真心相愛」唔應該單只係女仔o既希望,應該係所有人o既想法。

小弟明白呢句係過o左火啲,好似話「真心相愛」係過o左時,想信「真心相愛」o既人有啲天真同傻。講真,小弟都以「真心相愛」為戀愛目標,希望早日搵到一個目標一至o既女仔。至於前文中,小弟一心想講金錢掛帥o既港女心態,港女否定「真心相愛」,相愛與否建基於物質享受,可以為o左物質生活而犧牲感情。o個句真係偏激o左啲,令人有以偏蓋全o既感覺。o個句帶出o既誤會,小弟為此作出道歉。

原文:-
「我地既步伐唔一致…」呢句今時今日多數出自d港女口中。

「我前幾日同d friend係intercon食buffet,你做乜請我去regal做生日。我地o既步伐唔match…」

「我係beijing club happy hour,你仲係東莞ot緊。我地o既步伐唔係太match…」

係今天女權抬頭o既社會下,勢利o既港女一定不比港男少。港女一點都容不下物質生活冇咁豐盛o既男友,一些身份o既差距已成為女方提出分手o既重要理據。「真心相愛」只會係少女愛情小說出現,係港女心目中,「生活質素」先最重要。「即食麵文化」下,港女不再付出,只求收穫。「嫁個有錢人」,係獲得「生活質數」o既最佳捷徑,感情只係交換「安定富裕」o既籌碼。

萛了吧!港女大可繼續做她們的小公主,期望她們的白馬王子早日降臨。男生繼續北上尋找唔介意和男生同甘到苦o既女生。各安天命,相安無事。

伸延閱讀

人在中環 - 我地既步伐唔一致

5 comments:

C.M. said...

安諾勿斯:

阿CK佢番話呢~

真係幾發人心省既

Anonymous said...

少女愛情小說出現的真心相愛多數都係個女仔好窮啦~個男仔好鬼有錢啦.......之類~
一係就王子戲弄窮家女~到最後發現原來個女仔係好好而且仲愛上左佢~!!

現實中的真心相愛~並唔係因為女仔中意拜金~或者男仔中意北上而消失了~而係依家無論男定女都怕了受感情傷害~!唔好分男定女..........系米~?! :)

安諾勿斯 said...

CM兄:係呀,CK老闆講夫妻相處真係好到。

匿名兄/姐:明,因為香港人太容易受傷害,所以唔會100%投入一份感情。唔係百分百,又何來真心。

Blogger70th Floor said...

有冇諗過hygiene factors and motivational factors?

對我來說
hygiene factors 指金錢呀社會地位呀資產呀咁
有or多d
唔會增加我對一段感情的滿意度
極其量只會去道indifference(towards 0)
但冇or不足
就會容易令我在有其他野trigger時唔滿意 (towards -1)
-1 ............... 0 ..............1
dissatisfaction satisfaction

而motivational factors 就是志趣相投,有共同理想,互相欣賞,親蜜,仰慕,外形,善解人意等等
有或多d
會增加滿足感 (towards 1)

不知道如果男生要用hygiene factors and motivational factors這個framework去分析
會是怎麼樣的呢?

p.s. hygiene factors and motivational factors 本乃心理學理論,亦應用於人事管理

安諾勿斯 said...

又搵翻啲陳年舊文去覆?!七十姐真係好鍾意溫故…

HF同MF去解釋港男都幾有創意。小弟都有take過OB,不過成績就唔好提啦…

「金錢呀社會地位呀資產呀咁
有or多d
唔會增加我對一段感情的滿意度」
如果個個女仔咁諗就天下太平…想一得二,真係好多香港人性格o既缺憾…自細,知足真label o左等如冇用,貪心先係硬道理。

香港地o既男女關係,都係o個句「有咁o既(畸形)社會就有咁o既(港)男(港)女」。無得救,惟有自救多福。