Thursday, June 12, 2008

十三萬的學徒

今次陳智遠事件真係觸動o左小弟「憎人富貴厭人窮」o既神經。

三年irrelevant o既工作經驗,又唔係乜o野名牌大學出身(雖然名牌大學is nothing),一個聽都未聽過o既會o既創會成員(原來林輝都係roundtable,失敬失敬),又唔係有咩驕人o既政績?可以值十三萬?!可能小弟井底之蛙,十三萬只係一個細數目,好多投行都可以出到呢個價。但係,今次講緊係政府請人,係用納稅人o既錢,以一個over o左好多o既價,請一個充滿question mark o既人。一句到尾,唔make sense。

今次可以話破天荒畀機會啲後生仔上位,但有冇諗過會拔苗助長,弄巧反拙。政治助理o既工作,主要同啲玩o左廿幾年議會政治o既老屎忽玩lobbying。陳生幾叻仔都好,但始終經驗尚淺,處理議會政治咁複雜o既工作,可能有機會畀人食住。一個咁重要o既公作,要由一個初入行o既政治學徒去擔任,真係令人擔心。如果陳生真係咁有抱負,我會suggest陳生去由AO甚至議員助理做起,好似葉劉頭馬陳岳鵬咁,經吓直選o既洗禮,我諗咁個story會much more presentable。

Anyway,今後傳媒大眾都會釘到佢實,真係「祝佢好運」。

講開又講,今時今日,smart o既後生仔真係唔少, 但真係有抱負、有理想、肯由低做起o既後生仔真係唔見o左。work with一啲junior o既時候,最常聽到o個句係—「呢啲o野唔應該我做。」。以前,有o野都掙著做,邊有junior敢say no。今日成日扭計、認精學懶o既多的是。你同人講「刻苦耐勞」、「敬業樂業」、「肯學肯捱」,人地都會以為你黐線。

伸延閱讀
孫柏文 - 我挺「十三萬助理」陳智遠
明報 - 陳智遠﹕畀個機會我
Wikipedia - 陳智遠

No comments: