Thursday, August 20, 2009

心都o翕…

四十大限將至,重未上岸o既我,真係有啲前路茫茫…

伸延閱讀
港燦 - 廠長
Money Cafe - 探戈

6 comments:

C.M. said...

o靚仔!玩野牙!

睇你個樣,米頂多廿到mun!

K said...

嘿! 有排都未輪到您呀! o靚仔!

下次唔好在CM和我面前扮大個啦!

安諾勿斯 said...

呢期我玩頹,吹咩!!

Marshmallow said...

嘩, 你離四十大限都仲有好大段時間喎老兄!!

逍遙小妹 said...

雖然就快到四十,只要心境係二十咪得囉!

安諾勿斯 said...

棉花姐︰你知啦,我地哩行成日"cher"到咁行,副偈好快壤…

逍遙妹︰最慘係人未到四十,心境已經五十有多。我就係哩種…