Sunday, March 2, 2008

經典對話

元宵
=====
小公主:你做乜聽日(元宵)同班friend去睇戲?
大朋友:一早話o左俾你聽啦。上星期咪啱啱過完情人節,又同uncle做生日。
小公主:(發脾氣)聽日係中國情人節喎?(做人男朋友o既應該reserve聽日俾你女朋友。)
大朋友:(發悔氣)仲好講,上年平安夜捉o左我去同你老豆食(晚)飯,乜你都重視d節日o既咩?
小公主:...

街坊look
=====
大朋友:你出o左門口未?
小公主:仲攪緊個妝,今日唔係好上妝…(下刪三千字)
大朋友:(有d慶)即係又要我等啦!又唔係去見人(去樓下買d o野),唔化妝街坊look都得啦!
小公主:(發脾氣)唔得!我係公主黎個喎(時時都要keep住個靚look),同你應該就曬我!
大朋友:(發悔氣)我就街坊look啦。咁同我行街,你係唔係有失身份呀?
小公主:...

4 comments:

C.M. said...

安兄,你唔係果件大朋友下化... 咁大膽!

安諾勿斯 said...

唔答啦。估吓估吓先好玩,哈哈!

Marshmallow said...

咁失策呀...

安諾勿斯 said...

失策?!棉花姐,你係講緊d乜呀?